1402-02-01 00:05
659
0
84582
در وصیت شهید «سید محمودحسینی» مطرح شد:

امر به معروف جالب شهید گلستانی

شهید سید محمود حسینی در بخشی از وصیت خود نوشت: دشمنان اسلام میکروب‌های خطرناکی هستند که اگر با آنان مبارزه نکنید رفته رفته سرایت خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما، شهید سید محمود حسینی مظلوم عابد واقعی همچون جد بزرگوارش علی (ع)زیست.

او در خانواده عاشق اهل بیت (ع) پا به عرصه وجود نهاد و تحت تعلیم و تربیت سید جلیل القدر پدر بزرگوارش رشد کرد.

در قبل از انقلاب عدم اجرای قوانین اسلامی در این مرز و بوم او را رنج می‌داد و همیشه به فکر این بود که روزی خواهد آمد که احکام اسلام تحقق یابد اما آن روز دیر نبود که امام قافله سالار انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد و تشنگان حق را سیراب نمود و زمان اتقلاب عضو فعال در کمیته انقلاب اسلامی، مسئول انجمن اسلامی محل و عضو فعال شورای اسلامی و پایگاه بسیج بود، فعالیت او در موارد فوق خلاصه نمی‌شود بلکه همچون امامش حامی محرومین و مستضعفین بود و این کار را در حد امکان انجام می‌داد تا اینکه یک برادر روحانیش و برادرزاده عزیزش در دفاع مقدس پرپر گشته واو می‌گفت دیگر ما افتخار می‌کنیم و سر بلند شده‌ایم، فعالیت‌های شهید ادامه داشت تا منادی اسلام ناب محمد(ص) آن امام شهیدان، ندای هل من ناصرش بلند شدو او عاشقانه به ندای حسین گونه اولبیک گفته ودرجبهه حق علیه باطل درمصاف بالشگریان کفربه فیض شهادت نائل گشت.
قسمتی از وصیت نامه شهید حاج سید محمود حسینی
«ای کسانی که تنها به نماز خواندن و روزه گرفتن اکتفاء کرده‌اید به خدا قسم مسلمانی تنها به نماز خواندن وروزه گرفتن نیست. آنچه که مهم‌تر از نماز خواندن است حفظ نماز است اگر شما در محیطی که زندگی می‌کنید، نظافت وپاکسازی نکنید آن محیط آلوده خواهد شد وشما دچار بیماری‌های گوناگون و خطرناک می‌شوید و از بین خواهید رفت. دشمنان اسلام هم میکروب‌های بسیار خطرناکی هستند که اگربا آنان مبارزه نکنید رفته رفته به شما و فرزندان شما سرایت خواهد کرد و هم آن روزه و نماز را از شما می‌گیرد. »

انتهای پیام/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.